Snow Covered Areas - Precautionary Measures

Snow Covered Areas - Precautionary Measures

Snow Covered Areas – Precautionary Measures

Snow Covered Areas - Precautionary Measures
Snow Covered Areas – Precautionary Measures

برف سے ڈھکے ہوئے علاقے – محتاط اقدامات

مضمون نگار حکیم قاری محمد یونس شاہد میو

اپنے آپ کو سرد موسم سے بچائیں۔

سرد موسم کے دوران، پورے کرہ ارض کے باشندے اپنے آپ کو، اپنے رشتہ داروں اور اپنی مخلوق کو سرد موسم سے بچانے کی کوشش کرتے ہیں۔
خاص طور پر، سیانے افراد باہر کے وارمنگ گیجٹس، جیسے گرلز، اندر استعمال کرنے کے خطرات سے احتیاط کرتے ہیں۔ یہ چیزیں خطرناک کاربن مونو آکسائیڈ فراہم کر سکتی ہیں۔
اشتعال انگیز وائرس کے لیے کشادگی افراد کی صحت کے لیے خطرناک ہو سکتی ہے۔ اپنے آپ کو شدید سردی اور سرد درجہ حرارت سے بچانے کے لیے جو اقدامات آپ اٹھا سکتے ہیں ان میں شامل ہیں:

اپنے گھر اور خاندان کو ترتیب دینا

اپنے اور اپنے رشتہ داروں کے لیے سردی کے انشورنس پلان کا آڈٹ کریں اور شدید سردی سے جلد لڑنے کے لیے کوشش کریں، بشمول نوزائیدہ بچوں اور بوڑھوں کی ضروریات۔ ، آرام دہ لباس۔ تسلی بخش کھانا۔ ٹھنڈک کی سنجیدگی کے مطابق، ٹھنڈے علاقوں میں ایک آرام دہ بستر اور اضافی کور قریب رکھیں۔
مزید طوفانی آب و ہوا کی پوری توقع کرتے ہوئے سیپج تیار کریں، برفانی طوفانوں سے پہلے چھتوں کے پھیلنے کو ٹھیک کریں، اور درختوں کے اعضاء کو تراشیں جو طوفان کے دوران گھروں یا مختلف ڈیزائنوں پر گر سکتے ہیں۔

ان رشتہ داروں اور پڑوسیوں کو ذہن میں رکھیں جو بڑی عمر کے ہیں یا ان کے منفرد تقاضے ہیں۔

خاندانی پالتو جانوروں کو اجزاء کے اندر یا باڑ والے علاقے میں منتقل کریں۔ مزید برآں، گائے یا دیگر بڑی جانداروں کو سرد موسم سے بچائیں۔
گرم کرنے والے ایندھن کا کافی ذخیرہ رکھیں۔ اشتعال انگیز آب و ہوا سے دور رہیں جہاں تک معقول حد تک توقع کی جا سکتی ہے، برف باری شروع ہونے سے پہلے ایندھن کو ذخیرہ کریں۔

حفظ ماتقدم

لائنوں کی حفاظت کریں اور ٹھنڈی آب و ہوا میں فکسچر کو منجمد ہونے سے روکنے کے لیے چلنے دیں۔
پانی کے والوز کو بند کرنے کا طریقہ معلوم کریں (لائن پھٹ جانے کی صورت میں)۔
آگ بجھانے والوں کو مددگار رکھیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے خاندان کا ہر فرد جانتا ہے کہ انہیں کیسے استعمال کرنا ہے۔
گھر میں وارمنگ گیجٹ نہ لے جانے کی کوشش کریں۔
موسمی حالات کے لیے ڈریسنگ وزنی لباس کی ایک تہہ کے بجائے بیگی، ہلکے، آرام دہ لباس کی چند تہوں کو پہنیں۔ بیرونی لباس مضبوطی سے بنے ہوئے اور پانی سے محفوظ ہونے چاہئیں۔ دستانے پہنیں، جو دستانے سے زیادہ گرم ہوں۔

ٹوپی پہنیں اپنے پھیپھڑوں کی حفاظت کے لیے اپنے منہ کو اسکارف سے ڈھانپیں۔ سرد موسم کے کھلے پن کے ضمنی اثرات کو سمجھیں۔
بے ترتیبی، گھٹن، کمی اور لرزش قابل فہم ہائپوتھرمیا کے اشارے ہیں۔ یہ فرض کرتے ہوئے کہ آپ ان میں سے کسی بھی ضمنی اثرات کا تجربہ کرتے ہیں، فوراً طبی جائزہ لیں۔
ایک مدھم، سفید یا پیلا جلد کا رنگ، مردہ پن یا مومی جلد پہلی نبل کے ضمنی اثرات ہیں۔

اس موقع پر کہ آپ ان میں سے کسی بھی ضمنی اثرات کا تجربہ کرتے ہیں، فوراً طبی جائزہ لیں۔
ٹھنڈے درجہ حرارت میں کھلے رہنے کی صورت میں، گیلے کپڑے اتار دیں اور فوری طور پر جسم کو کور یا گرم مائعات جیسے گرم جوس یا سوپ سے گرم کریں۔
ممکنہ طور پر طوفان کے دوران گاڑی چلائیں اگر بالکل ضروری ہو۔ اس موقع پر کہ آپ کو گاڑی چلانا چاہئے: دن کے وقت سفر کریں۔ تنہا سفر نہ کرنے کی کوشش کریں۔ اپنے ٹائم ٹیبل کے حوالے سے دوسروں کو آگاہ رکھیں؛


اہم سڑکوں پر رہیں اور کچی سڑک کے آسان راستوں سے دور رہیں۔
کسی کو اپنے مقصد، اپنے کورس اور جب آپ ظاہر ہونے کی امید کرتے ہیں کے بارے میں تعلیم دیں۔
اس موقع پر کہ آپ کی گاڑی ٹرانزٹ میں پھنس جائے، مدد آپ کے پہلے سے ترتیب شدہ کورس میں بھیجی جا سکتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.