urdu میں گرمیوں کے دوران آپ کی خشک جلد کے ل 10 10 نفع بخش نکات


موسم گرما کے دوران آپ کی خشک جلد کے لیے 10 فائدہ مند تجاویز

سمر ٹائم آگیا۔ یہاں تک کہ اگر موسم گرما میں آپ کی الماری میں سینڈریس ، شارٹس ، اور ٹینک چوٹیوں کی واپسی کی نشاندہی ہوتی ہے تو ، سکین کی حفاظت کی  بہت ضروری ہے اور اس کا انتظام کرنا مشکل ہوسکتا ہے۔ آپ بھاری کریموں اور لوشنوں سے دور رہنا چاہتے ہیں جس کی وجہ سے آپ کی جلد زیادہ سے زیادہ تیل پیدا کرتی ہے ، لیکن کسی چیز کا استعمال نہ کرنے سے آپ کی جلد خشک ، چمکیلی اور کمزور ہوجاتی ہے۔ فکر نہ کرو! اس موسم گرما میں اپنی جلد کو صحت مند رکھنے کے لئے یہ آسان اقدامات دیکھیں۔


سی ٹی ایم کے عمل پر عمل کریں

دھول ، سورج ، گرمی اور گندگی آپ کی جلد کو نقصان پہنچا سکتی ہے ، جس کی وجہ سے روغن اور عمر بڑھنے کی علامات ہوتی ہیں۔ لہذا ، ایک سکن کیر طرز عمل کی پیروی کریں جس میں ایک قدرتی ، مضبوط چمک کو یقینی بنانے کے لئے صفائی ، ٹننگ ، اور موئسچرائزنگ شامل ہے۔

 ایلوویرا جیل کا استعمال

عام طور پر چہرے اور گردن پر گرین ایلو ویرا جیل استعمال کریں۔ ایلو ویرا سکون بخش ایجنٹ کے طور پر کام کرتی ہے ، لہذا یہ سورج کے اضافی نمائش سے خراب شدہ جلد کے خلیوں کو شفا بخش اور مرمت کرتی ہے۔ مناسب ہائیڈریشن کے لئے  آپ صبح کی روٹین میں ایلو ویرا کا جوس بھی شامل کرسکتے ہیں۔

 وٹامن سے بھرے ہوئی خوراک

وٹامن سی اور ای کو اپنی غذا میں شامل کریں ، جیسے تربوز ، کھیرے ، گاجر۔ یہ اینٹی آکسیڈنٹس جلد کی بحالی اور جلد کو نقصان دہ سورج کی کرنوں سے بچانے میں مدد دیتے ہیں۔

 نہا نا

اعلی درجہ حرارت اندرونی سوزش کا سبب بن سکتا ہے ، جو چکر آسکتا ہے! دن میں کم سے کم دو لیٹر پانی استعمال کرکے اپنے جسم کو ہائیڈریٹ رکھیں۔ بہت زیادہ کیفین اور الکحل پینے سے پرہیز کریں کیونکہ یہ پانی کی کمی کا سبب بن سکتا ہے۔

 گلیسرین

ہر دن سونے سے پہلے گلیسرین کی ایک پتلی پرت اپنے چہرے پر لگائیں۔ صبح کو صاف کریں۔ گلیسرین جلد کے خراب خلیوں کی مرمت کرتی ہے اور دن بھر آپ کے چہرے کو ہائیڈریٹ کرتی رہتی ہے۔

 اپنے ہونٹوں کی حفاظت کریں

گرمیوں میں چل چلاتی دھوپ نقصان دہ یووی کی کرنوں کو پھیلاتی ہے اور حساس ہونٹوں کے ٹشو کو نقصان پہنچاتی ہے۔ اپنے ہونٹوں کو تازہ اور تروتازہ رکھنے کے ل SP ، ایس پی ایف 15 یا اس سے زیادہ کا لیبل لگا ایک بھرپور ہونٹ بام لگائیں اور ہر روز لگاتے رہیں۔

ناریل کا تیل

 

کیا آپ کو ڈیڈی کا پسندیدہ ناریل کا تیل یاد ہے؟ یہ ایک معجزہ تیل ہے! اور اس کے استعمال کے بہت سارے طریقے ہیں – اسے اپنے ہاتھوں ، کٹیکلز اور جوڑ جیسے مسئلے والے حصوں پر لگائیں ، جلد پر رگڑیں یا آپ کے غسل میں کچھ چمچ ناریل کا تیل شامل کریں! یہ آپ کی جلد کو ناقابل یقین حد تک نرم محسوس کرتا ہے۔

 ایک تولیہ ہلکے سے لیں

در حقیقت ، آپ کا تولیہ بہت اچھی طرح جذب ہوتا ہے اور آپ کی جلد پر نرم ہوتا ہے۔ لیکن اسے پوری طرح سے اپنی جلد پر لگانے سے آپ کی جلد خشک ہوسکتی ہے۔ اس کے بجائے ، نہانے کے بعد گرم کریں۔ اسے تھوڑا سا ٹھنڈا ہونے دیں اور پھر مرہم لگائیں۔ اس طرح ، آپ نے اپنی جلد پر چھوڑی ہوئی اضافی ہائیڈریشن کو بند کر کے پیاس کو مؤثر طریقے سے کم کیا۔

 مناسب صابن استعمال کریں

خوشبو کے صابن آپ کی جلد کو خارش کرسکتے ہیں ، اس سے اس کے قدرتی تیل چھین لیتے ہیں اور خشک ہوجاتے ہیں۔ اس کے بجائے ، قدرتی صابن یا غسل خانے کے ساتھ جائیں۔
 ہاں بھاپ  لے ، لیکن گرم بارشوں میں نہیں
ہفتے میں ایک بار بھاپ لیں۔ گرمی کے دوران آپ کی جلد زیادہ گندگی اور تیل جمع کرنے سے آپ کے چھیدوں کو کھولنے میں مدد ملے گی۔ دھوپ میں گرم پانی  سے نہا نے سے پرہیز کریں کیونکہ اس سے آپ کی جلد مزید خشک ہوجائے گی۔ لہذا ، تجویز کی جاتی ہے کہ آپ غسل کرتے وقت ٹھنڈا پانی استعمال کریں ، یہ آپ کی جلد کو ٹھنڈا ہونے اور مہاسوں کو روکنے میں مدد فراہم کرے گا۔ نہانے سے پہلے بادام کے تیل کا مساج کریں۔ بادام کا تیل آپ کی جلد کو پانی برقرار رکھنے اور صاف اور ہائیڈریٹڈ نظر آنے میں مدد کرتا ہے۔

 سن اسکرین استعمال کریں

گھر سے نکلنے سے پہلے سن اسکرین کا باقاعدگی سے استعمال کریں کیونکہ یہ نہ صرف آپ کی جلد کو نقصان دہ UV کرنوں سے بچاتا ہے بلکہ آپ کی جلد کو خشک ہونے سے بھی بچاتا ہے۔ اگر آپ کی تیل کی جلد ہے تو سن اسکرین خریدیں اور اگر آپ کی خشک جلد ہے تو نمیچرائجنگ سن اسکرین پر جائیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنی جلد کی قسم کے مطابق سنسکرین خریدتے ہیں ، کیوں کہ غلط انسٹالیشن سے زیادہ سست روی پیدا ہوسکتی ہے۔ اپنی جلد اور بالوں پر سن اسکرین سپرے استعمال کریں۔
 ہائیڈریٹنگ اور نمی کے لئے ایک چہرے پر پسٹ  استعمال کریں

پپیتا فیشل پیک: پپیتا ایک قدرتی موئسچرائزر ہے اور یہ جلد کی نمی کی مقدار کی پیمائش کے لئے جانا جاتا ہے۔ اس میں اینٹی عمر رسد کی خصوصیات بھی ہیں۔ ہموار پیسٹ بنانے کے لئے صرف وہاں سے چند ٹکڑے ٹکڑے کرلیں اور اس پیسٹ کو آزادانہ طور پر اپنے چہرے پر لگائیں۔ پپیتے سے ٹپکنے سے روکنے کے لئے روئی کے بڑے ٹکڑے اپنے چہرے پر رکھیں۔ گرم پانی سے دھونے سے پہلے اسے 15 منٹ تک بیٹھنے دیں۔ ہفتے میں تین بار دہرائیں۔
دہی فیشل پیک: ایک بہت ہی آسان لیکن موثر علاج ، دہی کا چہرہ پیک گرمیوں میں آپ کی خشک جلد کا علاج کرنے کا ایک بہت اچھا طریقہ ہے کیونکہ دہی نمی کو برقرار رکھتا ہے اور قدرتی طور پر آپ کی جلد کو نرم کرتا ہے۔ ایک چائے کا چمچ شہد کو 2 چائے کا چمچ دہی میں مکس کریں اور اس مکسچر کو اپنے چہرے پر یکساں طور پر لگائیں۔ پانی سے دھونے سے پہلے اسے پوری طرح خشک ہونے دیں۔ معمول کے مطابق کم کریں۔ نرم ، کومل اور چمکیلی جلد حاصل کرنے کے لئے ایک مہینے کے لئے ہفتے میں 2 بار دہرائیں۔
کسی نے ایک بار کہا ، “دھوپ ، تازگی اور لباس” گرمیوں کا نچوڑ ہیں۔ لہذا ، اس موسم گرما میں اپنی خشک جلد کی دیکھ بھال کرنے میں لپیٹیں اور بہت اچھا رہیں اور اپنی خوبصورت روشنی دکھائیں!

x





















Leave a Reply

Your email address will not be published.