Coronavirus: five signs your cough could be a Sign of COVID-19

کورونا وائرس: 5 علامت آپ کی کھانسی COVID-19 کی علامت ہوسکتی ہے 

01/7Signs your cough could be a symptom of COVID-19

 آپ کی کھانسی کی علامت ہوسکتی ہے کہ COVID-19 کی علامت ہو 

signs of coronavirus

Signs of Coronavirus

چونکہ ملک تیسرے درجے کا شکار ہے

COVID-19 کی لہر کو برقرار رکھنے ، ماسک پہننے اور حفظان صحت کو برقرار رکھنے کے بنیادی اصولوں پر عمل کرنا ضروری ہے۔ اس کے علاوہ ، توجہ مرکوز کو فلیٹ کرنے پر بھی مرکوز رکھنی چاہئے اور CoVID-19 عہد کا بہترین عمل گھر میں ہی رہنا ہے جب آپ کو شبہ ہے کہ آپ بیمار ہیں۔ جلد علامات کا پتہ لگانے سے آپ دوسروں کو بھی انفیکشن سے بچ سکتے ہیں اور خود کو شدید انفیکشن سے بچ سکتے ہیں۔ شروع میں کورونا وائرس کے علامات کا پتہ لگانا تھوڑا مشکل ہوسکتا ہے کیونکہ ان میں سے اکثر عام سردی اور فلو سے دوچار ہیں۔ لیکن اگر آپ کی کھانسی معمول کی ہو یا CoVID انفیکشن کی علامت ہو تو اس میں فرق کرنے کے کچھ یقینی طریقے ہیں۔

  1. 02/7​Common cold vs COVID-19 cold

 عام سردی بمقابلہ COVID-19 سردی

اوپری سانس کی نالی کو متاثر کرنے والے وائرس کے ساتھ رابطے میں آنے کے بعد دونوں عام سردی اور کوویڈ 19 سردی پیدا ہوتی ہے۔ پیتھوجینز ایک شخص سے دوسرے میں سانس کی چھوٹی چھوٹی بوندیں پھیلاتے ہیں جو متاثرہ شخص کے ناک اور منہ سے آتے ہو speaking بولتے ، کھانسی کرتے یا بات کرتے کرتے۔ تاہم ، یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ وائرس کی دونوں اقسام مختلف ہیں اور یہ مختلف علامات کا باعث ہیں۔ ایک شخص سارس کووی 2 وائرس سے معاہدہ کرنے کے بعد کوویڈ ۔19 تیار کرسکتا ہے ، جو ایک قسم کی کورونا وائرس ہے۔

عام سردی کے مقابلے میں ، کوویڈ 19 سردی:

    زیادہ  علامات کا سبب بنتا ہے

    انکیوبیشن کی مدت زیادہ ہے

    اس میں شدت اور اموات کا خطرہ زیادہ ہے

03/7​It is a dry cough

  یہ خشک کھانسی ہے 

Signs of Coronavirus

خشک کھانسی کورونا وائرس کی ایک علامت علامت ہے جس کا مشاہدہ اکثر مریضوں میں ہوتا ہے۔ رپورٹس سے پتہ چلتا ہے کہ ابتدائی ایام میں COVID-19 کے تقریبا 59 59 سے 82 فیصد مریضوں کو خشک کھانسی کا سامنا کرنا پڑا۔ ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن چین کی مشترکہ تحقیق کے ذریعہ فروری 2020 میں شائع ہونے والی ایک اور رپورٹ میں بتایا گیا کہ COVID-19 میں مبتلا تقریبا. 68 فیصد لوگوں کو خشک کھانسی ہوئی ہے ، جو 55،000 سے زیادہ تصدیق شدہ معاملوں میں دوسری عام علامت تھی۔ خشک کھانسی کا سیدھا مطلب ہے کہ آپ کھانسی کررہے ہیں لیکن کچھ نہیں آرہا ہے جیسے بلغم یا بلغم۔ بلغم تیار کرنا گیلی کھانسی کی علامت ہے اور عام طور پر اس کو ایک عام سردی اور فلو سے منسلک کیا جاتا ہے۔ تاہم ، ایک خشک کھانسی بھی الرجی کی علامت ہوسکتی ہے۔ لہذا ، تصدیق کے ل your اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا یا کوویڈ ٹیسٹ دینا بہتر ہے۔

04/7​It is persistent

 یہ مستقل ہے

 خشک اور مستقل کھانسی کا امتزاج کورونا وائرس انفیکشن کیلئے پروفائل میں بالکل اچھی طرح فٹ بیٹھتا ہے۔ خشک کھانسی میں عام طور پر ایک مستقل آواز ہوتی ہے ، جو آپ کے گلے کے پچھلے حصے میں متحرک ہوتی ہے۔ یہ آپ کی آواز کو تبدیل کرتا ہے اور یہ شور کی آواز یا بھونکنے کی طرح ظاہر ہوتا ہے۔ ایسا ہوتا ہے کیونکہ کھانسی کے ساتھ ایئر ویز مسلسل تبدیل ہوتی رہتی ہے۔

05/7​It is accompanied by shortness of breath

 اس کے ساتھ سانس لینے میں تکلیف ہوتی ہے 

Signs of Coronavirus

سانس کی قلت کے ساتھ کھانسی اور بخار ، کورونا وائرس کے انفیکشن کی ایک اور تصدیق شدہ علامت ہے۔ مستقل خشک کھانسی آپ کے سانس کے راستے پر بہت زیادہ دباؤ ڈالتی ہے ، لیکن اس سے آپ کو ہوا کے لئے ہانپنا نہیں چھوڑنا چاہئے۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو پھر اس کا مطلب یہ ہے کہ یہ کوئی موسمی مسئلہ نہیں ہے اور آپ کو وائرس سے متاثر ہوسکتا ہے۔ کورونا وائرس کے 40 فیصد مریضوں نے بتایا کہ ابتدائی ایام میں وہ سانس لیتے ہیں۔ سانس کی قلت بھی لمبے کوڈ کی علامت ہے۔ زیادہ تر لوگ انفیکشن سے صحت یاب ہونے کے بعد بھی ہفتوں کے بعد اس کا تجربہ کرتے ہیں۔

06/7​You have a sore throat

  آپ کے گلے میں سوزش ہے

گلے کی سوزش غیر سنجیدہ امور سے لے کر COVID-19 تک کی بیماریوں کی وجہ سے ہوسکتی ہے۔ تاہم ، یہ ایک معمولی سی علامت ہے اور یہ شخص سے دوسرے شخص میں مختلف ہوسکتا ہے۔ کوویڈ معاملات میں ، وائرس ناک اور گلے سے وابستہ جھلیوں میں داخل ہوتا ہے ، جس کی وجہ سے وہ سوجن ہوسکتی ہے ، جس سے گلے میں درد ہوجاتا ہے۔ مریض کو جو تکلیف اور تکلیف محسوس ہوتی ہے اسے ‘فارینگائٹس’ کہتے ہیں۔ COVID-19 کی صورت میں ، کسی کو پہلے سے غلبہ حاصل ہونے والی علامات جیسے بخار ، خشک کھانسی اور تھکاوٹ کے ساتھ گلے کی سوزش کا بھی سامنا ہوسکتا ہے ، جو عام سردی اور فلو میں غائب ہے۔

07/7​You are not able to smell anything

  آپ کو کسی بھی چیز کی خوشبو نہیں آرہی ہے

Signs of Coronavirus

ایک بھری ناک ناک عام سردی اور فلو کے دوران بڑی تکلیف کا باعث بن سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اگر آپ کو بو کی کمی (انوسیمیا) ، کم بو (ہائپوسمیا) یا بدلا ہوا بو آتی ہے تو آپ کی کھانسی کوویڈ 19 سے منسلک ہوسکتی ہے۔ کورونا وائرس مثبت مریضوں میں بو کے ضائع ہونے کا اوسط عامہ تقریبا about 41 فی صد بتایا جاتا ہے۔ کھانسی کی عدم موجودگی میں بھی ، بو کا زیادہ تر نقصان کورون وائرس سے متعلق ہوسکتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *