Amazing health benefits of sesame seeds

Amazing health benefits of sesame seeds

Amazing health benefits of sesame seeds

صحت کے لیے تل کے حیرت انگیز فائدے

فوائد صحية مذهلة لبذور السمسم

Amazing health benefits of sesame seeds
Amazing health benefits of sesame seeds

صحت کے لیے تل کے حیرت انگیز فائدے
Amazing health benefits of sesame seeds
فوائد صحية مذهلة لبذور السمسم
حکیم االمیوات قاری محمد یونس شاہد میو

ان بیجوں کو اپنی غذا میں شامل کرکے اپنے دل، معدے اور پھیپھڑوں کی حفاظت کریں

!
تل کے بیج کی غذائیت


1 چمچ (9 جی) سادہ، خشک تل کے لیے غذائیت کی خرابی یہ ہے۔
کیلوری: 52 کلو کیلوری۔پروٹین: 1.6 جی۔چربی: 4.5 جی۔کاربوہائیڈریٹ: 2.1 جی۔فائبر: 1.06 جی
کیلشیم: 87.8 ملی گرام (ملی گرام)آئرن: 1.31 ملی گرام۔میگنیشیم: 31.6 ملی گرام۔فاسفورس: 56.6 ملی گرام
پوٹاشیم: 42.1 ملی گرام۔سیلینیم: 3.1 مائیکروگرام (ایم سی جی)۔

تل کی اقسام

تل کے بیج، جو سیاہ اور سفید اقسام میں دستیاب ہیں، آپ کے کھانے میں گری دار میوے کا ذائقہ اور ساخت شامل کرتے ہیں۔ تل کے بیج کے بہت سے فوائد آپ کی جلد، بالوں اور مجموعی صحت کو بہتر بنانے میں مدد کرتے ہیں۔
وہ عام طور پر بہت سے ایشیائی اور مشرق وسطی کے پکوانوں میں شامل کیے جاتے ہیں اور لمبی عمر بڑھانے کے لیے جانا جاتا ہے (1)۔ ان کے ہلکے پھلکے ذائقے کے ساتھ، وہ نہ صرف آپ کے کھانے کو مزید ذائقہ دار بناتے ہیں بلکہ انہیں بہت سے اہم وٹامنز اور معدنیات سے بھی مالا مال کرتے ہیں۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ یہ بیج مفید خصوصیات سے بھرپور ہیں۔

آپ ان طاقتور بیجوں کو تیل، پیسٹ، پاؤڈر، یا بھنی ہوئی شکل میں استعمال کر سکتے ہیں یا انہیں میٹھے یا پیس کر گریوی میں ملا کر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ ان چھوٹے لیکن طاقتور بیجوں کے بارے میں مزید جاننے کے لیے پڑھنا جاری رکھیں۔

تل کا پودا ایک پھولدار پودا ہے جس کا تعلق Pedaliaceae خاندان سے ہے۔ ان بیجوں میں تمام بیجوں میں تیل کی مقدار سب سے زیادہ ہوتی ہے اور ایک نازک، گری دار میوے کا ذائقہ زیادہ واضح ہوتا ہے جب انہیں کم درجہ حرارت پر چند منٹوں کے لیے بھونا جاتا ہے۔
ان بیجوں کو کچے یا خشک شکل میں، یا بھنے ہوئے ناشتے کے طور پر بھی کھایا جا سکتا ہے۔ وہ کئی کھانوں میں بطور جزو استعمال ہوتے ہیں۔
خشک بھنے ہوئے تلوں کو زیتون کے ساتھ ایک پتلی، ہلکے بھورے رنگ کے پیسٹ میں پیس دیا جاتا ہے، جسے تاہینی کہا جاتا ہے، جو مشرق وسطیٰ کا ایک مشہور ڈپ ہے۔ یورپ میں، وہ عام طور پر مارجرین کی تیاری میں استعمال ہوتے ہیں۔
تل کے بیجوں کی کئی اقسام ہیں جو کاشت کی قسم پر منحصر ہیں جیسے سفید، سیاہ اور بھورے بیج۔

سفید تلوں میں کالے تلوں کے مقابلے آئرن کی مقدار زیادہ ہوتی ہے اور زیادہ تر کھانے میں یا تیل کی شکل میں استعمال ہوتے ہیں۔
سیاہ تل زیادہ ذائقہ دار ہوتے ہیں اور ان کی خوشبو سفید یا بھورے تل کے بیجوں کے مقابلے میں زیادہ ہوتی ہے اور اسے ترجیحی طور پر دوائیوں میں استعمال کیا جاتا ہے۔ ان میں سفید کے مقابلے میں 60 فیصد زیادہ کیلشیم ہوتا ہے۔
سفید تل کے دانے جھولے ہوئے ہوتے ہیں، جبکہ کالے اور بھورے رنگ کے تل اپنے چھلکے کو برقرار رکھتے ہیں۔

کیا آپ جانتے ہیں؟

آثار قدیمہ کے شواہد سے پتہ چلتا ہے کہ 5500 سال قبل برصغیر پاک و ہند میں تل کاشت کیا جاتا تھا۔ محققین کو 3500-3050 قبل مسیح میں جلے ہوئے تل کی باقیات ملی ہیں۔

تل کے بیجوں کے صحت کے فوائد

ان کے پاک استعمال کے علاوہ، یہ بیج غذائیت بخش، روک تھام اور علاج کی خصوصیات رکھتے ہیں، جو انہیں روایتی ادویات میں استعمال کے قابل بناتے ہیں۔ تل کے بیجوں کا تیل فائٹونیوٹرینٹس جیسے اومیگا 6 فیٹی ایسڈز، فلیوونائڈ فینولک اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامنز اور غذائی ریشہ کا بھرپور ذریعہ ہے۔ اس طرح یہ بیج مختلف قسم کے فوائد پیش کرتے ہیں۔ تل کے صحت کے فوائد میں درج ذیل شامل ہیں:

1. ہائی پروٹین سبزی خور غذا

تل کے بیج غذائی پروٹین کا ایک اچھا ذریعہ ہیں، جس میں اعلیٰ قسم کے امینو ایسڈ بیج کا 20 فیصد حصہ بناتے ہیں۔ اس طرح، وہ ہائی پروٹین والی سبزی خور غذا کا حصہ بنانے کے لیے بہترین ہیں ۔ بس انہیں اپنے سلاد، سبزیوں اور نوڈلز پر چھڑکیں۔

متعلقہ: وزن میں کمی کے لیے سبزی خور غذا کا منصوبہ کھانے کی فہرست، صحت کے فوائد، احتیاطی تدابیر

2. ذیابیطس سے بچاؤ
تل کے بیجوں میں میگنیشیم اور دیگر غذائی اجزاء ہوتے ہیں جو ذیابیطس سے لڑنے کے لیے دکھائے گئے ہیں۔ تل کے بیجوں کے تیل کا استعمال واحد خوردنی تیل کے طور پر انتہائی حساس ذیابیطس میں بلڈ پریشر اور پلازما گلوکوز کو کم کرنے میں موثر پایا گیا ہے۔

3. انیمیا کا علاج

تل کے بیج، خاص طور پر سیاہ، آئرن سے بھرپور ہوتے ہیں۔ لہذا، ان کی انتہائی سفارش کی جاتی ہے ان لوگوں کے لئے جو خون کی کمی اور کمزوری میں مبتلا ہیں ۔

4. قلبی صحت
تل کے بیجوں کا تیل atherosclerotic گھاووں کو روکتا ہے اور اس لیے دل کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔
ان میں ایک اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی سوزش آمیز مرکب ہوتا ہے جسے سیسامول کہتے ہیں جو اینٹی ایتھروجینک خصوصیات کو بھی ظاہر کرتا ہے، اس طرح قلبی صحت کو بہتر بناتا ہے۔
تل کے بیجوں میں مونو سیچوریٹڈ فیٹی ایسڈ، اولیک ایسڈ زیادہ ہوتا ہے، جو کہ خراب کولیسٹرول کو کم کرنے اور جسم میں اچھے کولیسٹرول کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ کورونری دمنی کی بیماری اور فالج کے خطرے کو روکتا ہے۔

5. اینٹی کینسر پراپرٹیز

تل کے بیجوں میں میگنیشیم ہوتا ہے جو کہ کینسر کے خلاف خصوصیات رکھتا ہے۔ ان میں ایک اینٹی کینسر کمپاؤنڈ بھی ہوتا ہے جسے فائٹیٹ کہتے ہیں۔ تل کے بیج کولوریکٹل ٹیومر کے خطرے کو کم کرنے میں کارآمد ثابت ہوئے ہیں، اس طرح کولوریکٹل کینسر کو روکتے ہیں
۔ تل کے بیجوں میں موجود تل کینسر کے خلاف کارروائی بھی دکھا سکتا ہے۔ اس کی وجہ سیسمین کے انسداد پھیلاؤ، اینٹی سوزش، پرو اپوپٹوٹک، اینٹی میٹ سے منسوب کیا جا سکتا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published.