لٹمس پیپر سے تشخص ۔

لٹمس پیپر سے تشخص ۔

لٹمس پیپر سے تشخص ۔

لٹمس پیپر سے تشخص ۔
لٹمس پیپر سے تشخص ۔

لٹمس پیپر کا کام کیا ہے؟

لٹمس پیپر ایک ٹول ہے جسے جانچنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے کہ آیا مادہ تیزاب ہے یا بیس ہے۔ جب کوئی مادہ پانی میں تحلیل ہوجاتا ہے تو ، نتیجے میں حل لٹمس پیپر کا رنگ بدلنے کا سبب بنتا ہے۔ کسی حل کی تیزابیت یا الکلا پن کا تعین ہائیڈروجن آئنوں ، یا ہائیڈروجن کی طاقت کے حراستی سے ہوتا ہے ، جس کا اظہار پییچ قدر کے طور پر ہوتا ہے۔ ایک لیٹامس ٹیسٹ ایک فوری نتیجہ مہیا کرتا ہے لیکن حل کی تیزابیت یا کھوپڑی کی سطح کا تعین نہیں کرسکتا ہے

تیزابیت اور گیس

تیزاب اور اڈوں کی وضاحت مختلف پیرامیٹرز کے ذریعے متعدد طریقوں سے کی جاسکتی ہے۔ 19 ویں صدی کے کیمیا دان سوانٹے اریحنیئس نے آسیوں اور اڈوں کی وضاحت آئنوں کے مطابق کی جس سے وہ پانی کے حل میں ملتے ہیں۔ تیزابیت ایسے مرکبات ہیں جو پانی میں تحلیل ہونے پر ہائیڈروجن آئن (H + ) پیدا کرتے ہیں ، اور پانی میں تحلیل ہونے پر اڈوں میں ہائیڈرو آکسائیڈ آئن (OH – ) نکلتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، ہائیڈروکلورک ایسڈ (HCl) پانی میں گھل جاتا ہے تاکہ ایک ہائیڈروینیم آئن (H 3 O + ) اور کلورائد آئن (CL – ) تشکیل پائے۔ امونیا (NH 3 ) جیسے اڈے پانی میں گھل جاتے ہیں تاکہ امونیم آئن (NH 4 + ) اور ایک ہائڈرو آکسائیڈ آئن (OH – ) حاصل کرسکیں۔ عام الفاظ میں ، تیزاب عام طور پر کھٹا ہوتا ہے ، جیسے لیموں کا رس ، اور اڈوں کو پھسل محسوس ہوتا ہے ، جیسے صابن۔

پییچ اسکیل کی بنیادی باتیں

پییچ ایک ایسی قیمت ہے جو حل میں ہائیڈروجن کی حراستی کا اظہار کرتی ہے۔ پییچ پیمانہ 0 سے 14 تک ہے اور ہائیڈروجن آئن حراستی کے منفی لوگارڈم کے برابر ہے۔ خالص پانی غیرجانبدار ہے اور اس کا پییچ 7 ہے۔ 7 سے کم پییچ کے ساتھ حل تیزابیت رکھتے ہیں ، جبکہ 7 سے زیادہ پییچ کے حل الکلائن ، یا بنیادی ہیں۔ لیموں کا رس اور معدہ ایسڈ کے ارد گرد پییچ ہے۔ کافی میں تقریبا 5 پییچ ہوتا ہے۔ خون تھوڑا سا الکلائن ہوتا ہے ، جس کا پییچ 7.4 کے قریب رہتا ہے۔ گھریلو کلینر بلیچ اور امونیا کی پی ایچ ایچ کی قیمتیں بالترتیب 9 اور 12 ہیں۔

لٹمس پیپر

لٹمس پیپر ایک قسم کا ایسڈ بیس اشارے ہے۔ یہ سرخ ، نیلے اور غیر جانبدار مختلف حالتوں میں دستیاب ہے۔ اس کاغذ کو رنگین رنگوں سے ملایا گیا ہے جو لائچین سے نکلا ہے جو تیزاب یا بیس کی موجودگی کے جواب میں رنگ تبدیل کرتے ہیں۔ ریڈ پیپر کا استعمال الکلین پییچ کا پتہ لگانے کے لئے کیا جاتا ہے اور بنیادی حل کی موجودگی میں نیلے رنگ کا سایہ بدل جاتا ہے۔ نیلی لٹمس پیپر کو تیزابوں کی جانچ کے ل is استعمال کیا جاتا ہے اور جب تیزابیت کے حل سے رابطہ ہوتا ہے تو وہ سرخ رنگ کا سایہ بن جاتا ہے۔ غیر جانبدار لٹمس کاغذ جامنی رنگ کا ہوتا ہے اور اس پر انحصار کرتا ہے کہ اگر اس کا حل جانچ لیا جائے تو وہ تیزابیت کا ہے یا الکلائن ہے۔

لٹمس ٹیسٹ کروانا

لٹمس پیپر صارف کو تیزابیت یا الکلائٹی کا عمومی اشارہ دیتا ہے کیونکہ یہ سرخ یا نیلے رنگ کے سایہ سے منسلک ہوتا ہے جس کاغذ کا رخ موڑ جاتا ہے۔ کسی مادے کے پییچ کی جانچ کرنے کے ل lit ، لٹمس پیپر کی ایک پٹی کو حل میں ڈبو دیں یا لٹٹم پیپر پر تھوڑی مقدار میں محلول ٹپکنے کے لئے ڈراپر یا پپیٹ کا استعمال کریں۔ بلیو لٹمس پیپر 4 یا 5 یا اس سے کم کے درمیان پییچ والے ایسڈ کی نشاندہی کرسکتا ہے۔ ریڈ لٹمس پیپر 8 سے زیادہ پییچ کے ساتھ ایک اڈے کو دکھا سکتا ہے۔ اگر کسی حل میں 5 سے 8 کے درمیان پییچ ہوتا ہے تو ، یہ لیٹمس پیپر پر رنگین تبدیلی نہیں دکھائے گا۔ نیلے رنگ کے لٹمس پیپر کے ساتھ تجربہ کیا گیا اڈہ کسی بھی رنگ میں تبدیلی نہیں دکھائے گا ، اور نہ ہی سرخ لٹمس پیپر سے جانچنے والا تیزاب رنگ میں تبدیلی درج کرے گا۔

لٹمس پیپر کی حدود

لیٹمس ٹیسٹ کا استعمال تیز اور آسان طریقہ سے یہ تعین کرنے کا ہے کہ کیا حل تیزابیت کا ہے یا الکلائین ہے۔ لٹمس کاغذ سستا ، پورٹیبل ہے اور محلول کی ایک چھوٹی سی مقدار کا استعمال کرکے تیزابیت اور الکلا پن کی جانچ کرسکتا ہے۔ تاہم ، یہ کسی مادے کے لئے اصل پییچ فراہم نہیں کرسکتا ہے ، اس کے علاوہ اگر پییچ تقریبا 5 سے کم یا 8 سے زیادہ ہے تو لٹمس پیپر کسی پییچ کے ساتھ مادہ کی جانچ کے ل for مفید نہیں ہے جو غیر جانبدار کے قریب ہے۔

لٹمس پیپر اور پییچ سٹرپس کے مابین کیا فرق ہے؟

 

دونوں پییچ سٹرپس اور لٹمس کاغذ مائع کی تیزابیت یا الکلیت کا تعین کرتے ہیں۔ پییچ سٹرپس ایک قیمت کا تعین کرتی ہیں جبکہ لٹمس پیپر پاس یا ناکام قسم کا امتحان ہوتا ہے۔

لٹمس پیپر کی قسمیں

 

لٹمس پیپر ایک تیزاب / بیس اشارے ہے جو اڈوں اور تیزابوں کی شناخت کے ل color رنگ بدلتا ہے۔ لٹمس ایک رنگا ہے جو قدرتی طور پر پیدا ہونے والے مادے سے بنا ہوتا ہے ، جس میں لیز (فنگی) بھی شامل ہے – جس میں سب سے زیادہ عام طور پر استعمال کیا جاتا ہے اس کی نوع roccella tinctoria ہے۔ یہ لائچین کئی ہفتوں تک پیشاب ، پوٹاش اور.

کیا مادہ لال لٹمس پیپر کو نیلے رنگ میں تبدیل کرتا ہے

جب کوئی لیٹمس ٹیسٹ کاغذی سٹرپس کے ساتھ کرایا جاتا ہے تو کوئی بھی مادہ جو الکلائن ہوتا ہے وہ سرخ لٹمس پیپر کو نیلا کر دیتا ہے۔ امونیا گیس ، بیکنگ سوڈا اور چونا پانی سب الکلائن ہیں۔

 

لٹمس پیپر سے تشخص ۔

 

ہدایات: (1) مریض کا پیشاب خالی پیٹ والا ہو۔ اور ایک گھنٹے کے اندرٹیسٹ کرلیں۔

 (2) مریض کے پیشاب کاٹیسٹ آپ جس وقت آپ کر رہے ہوں مریض اس قوت کوئی

 میڈیسن استعمال نہ کر رہا ہو۔یا کسی معانی مخصوص خوراک پر بھی پابند نہ کیا ہو یعنی متوازن غذا لے رہا ہو

لٹمس پیپر سے تشخص ۔

لٹمس پیپر دو طرح کے ہوتے ہیں۔ (1)ریڈ لٹمس پیپر۔۔ لال  پیپر۔۔ تیزابیت ….. ایسڈ عضلاتی مزاج کا ہوتا ہے۔

  • بلولٹمس پیپر نیلاپیپر ۔کھار۔ا کلائن . اعصابی مزاج کا ہوتا ہے۔ (۳) پیرامیٹر (PH )پیپر۔ اس کے اندرا یک سے چودہ تک نمبر ہوتے ہیں۔ ایک سے لیکر سات تک ایسڈ، تیزابیت.۔ عضلاتیت کا پتے دیتے ہیں. چھ سے آٹھ تک  جو درمیانی کیفیت ہے وہ سالٹ ۔۔یعنی صفرا کا پتہ دیتے ہیں۔۔اس پیرا میٹر(PH)سے معلوم ہوجائے گا،ایسڈ کی زیادتی ہے۔ یا اکلائن کی زیادتی ہے۔یاسالٹ کی زیادتی ہے۔ مریض کا مزاج معلوم ہو جائے گا کہ عضلاتی ہے یاغدی ہے۔ یا اعصابی ہے۔

(1) ریڈ لٹمس سے تشخیص کا طریقہ۔

 مریض سے صبح کا قارورہ لیں۔ اس کے اندر ریڈ لٹمس پیپر کے ایک سرے کو ڈبودیں۔پھر اس کا جائزہ لیں۔ اگر یہ بچے پیشاب میں ڈالنے سے نیلا ہوجائے تو اس کا مطلب ہے کہ مریض کے جسم میں خون میں الکلائن بلغم۔آ تشک زہر ۔ملغمی فاسد موادکی زیادتی،عصبی سوزش۔عصبی

 جراثیمی سمیت ہوگی ۔اعصابی جراثیم جسم میں  ہیضہ ۔ آتشک، ملیر یاپھیلاتے ہیں۔

(۲) بلولٹمس پیپرسےتشخیص کا طریقہ۔

مریض صبح کے وقت کا قارورہ لیں اس کے اندرلٹمس پیپر کے ایک سرے کوڈپ کر یں۔ پھر اس کا جائزہ لیں۔ اگر یہ پیپر پیشاب میں ڈالنے سے سرخ (لال) ہوجائے تو اس کا مطلب ہے کہ مریض کے جسم میں۔۔ خون میں ۔۔ایسڈ.  ، سوداویت۔ تیزابیت ، بواسیر ی زہر کی زیا وتی ہے ، سوداوی فاسد مادے کی زیارتی ہے، قلبی سوزش ہے۔

عضلاتی جراثیمی سمیت جسم میں بڑھ گئی ہے۔ عضلاتی جراثیم جسم میں ٹی بی۔۔ السر کا موجب بنتے ہیں۔

(۳) دونوںلٹمس پپیرسے تشخیص

اگر مریض کے پیشاب میں دونوںلٹمس پیپر اپنی رنگت میں کوئی تبدیل نہیں کرتے تو ایسے مریض میں سالٹ کی زیادتی ہوگی، جسم میں صفرا کی زیادتی ہوگی ، صفراوی فاسد مادوں کی زیادتی ہوگی. جگر کی سوزش۔ صفراوی جراسیمی سمیت بڑھ گئی ہے۔ صفراوی جراثیم جسم میں، سوزاک  ٹائدائڈ وغیر ہ پھیلاتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.