عرق النساء۔Sciatica مرض۔علامات۔علاج

عرق النساء۔Sciatica
مرض۔علامات۔علاج

عرق النساء۔Sciatica مرض۔علامات۔علاج
عرق النساء۔Sciatica
مرض۔علامات۔علاج

عرق النساء
Sciatica

ناقل تحریر:۔حکیم قاری محمد یونس شاہد میو
منتظم اعلی سعد طبیہ کالج برائے فروغ طب نبوی کاہنہ نولاہور پاکستان

مترتحصیل میلسی میں حکیم ماسٹر محمد حسین صاحب ہمارے دوست اور حکیم ہیں دو بار انہوں نے مترو میں کیمپ کا اہتمام بھی کیا جہاں بے شمار مریضوں کو قانون مفرداعضاء کے مشورے دئے گئے علاج معالجہ کے سلسلے میں اکثر رابطہ رکھتے ہیں۔ ماسٹر محمد اسلم صاحب چک نمبر ۸۸ضلع وہاڑی سے دنیا اور تشریف لائے انہوں نے بتایا کہ مجھے ماسٹر حسین صاحب نے یہاں آپ کے پاس بھیجا ہے کہ آپ کا علاج صرف اور صرف دنیا پور میں ہی ہو سکے گا۔

حقیقت مرض

ماسٹر محمد اسلم صاحب نے مرض کی حقیقت بتاتے ہوئے کہا کہ مجھے بائیں طرف ٹانگ میں شدید درد کولھے سے شروع ہوتا ہے اور نیچےتک جاتا ہے بعض اوقات در داس قدر شدید ہو جاتا ہے کہ اٹھنا بیٹھنا اور حرکت کرنا مشکل ہو جاتا ہے کئی کئی دن سے سکول سے بھی چھٹی کی ہوئی ہے کافی علاج کرائے مگر وقتی آرام کے سوا کوئی قائد نہیں ہوا۔جب دوا کا اثر ختم ہوتا ہے اور فوراََ شروع ہو جاتا ہے۔

مرض کی تشخیص

مریض کی نبض قارورہ اور مقائی طور پر دیکھنے سے سوزشی درو محسوس ہوا۔ لہذا میں نے غدی عضلاتی تحریک سمجھ کر حب اکسیر جدید حب شفاء اور اعصابی کھار ملا کر دی۔ ساتھ جوارش کوئی اور تمام غدی اعصابی سے اعصابی غدی غذائیں استعمال کرنے کی ہدایت کی مقام درد پر یہ ٹکور کرنے ہدایت کی۔
ہوشافی: گل کیسو ۵ گرام افتیمون ۵۰ گرام اجوائن خراسانی ۲۵ گرام پانی4کلومیںا بال کرٹھنڈا کر کے درد والی جگہ پرکپڑا رکھ کر پانی ڈالیں کم ازکم نصف گھنٹے تک ٹکور کرنے کے بعد یہ کپڑے سے خشک کر کے روغن اوجاع غدی اعصابی لگانے کو دیا۔
اللہ کے فضل سے پہلے ہفتے میں درد میں واضح افاقہ شروع ہوگیا یہی علاج دوماہ مسلسل چلتا رہا اب ماسٹر صاحب بالکل ٹھیک چلتے پھرتے ہیں اور بے شمارای طرح کے دردوں میں مبتلا مریضوں کو یہاں دنیا پوربھیج چکے ہیں جو اللہ کے فضل سے شفاء یاب ہوچکے ہیں سب کا یہاں ذکر کرنا طوالت کا باعث ہوگا ۔
جو ادویات دی گئیں ان کی تفصیل درج ذیل ہے . اکسیر جدید ۔ حب شفاء۔ اعصابی کھار۔ جوارش کمونی۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Sciatica سے مراد وہ درد ہے جو sciatic اعصاب کے ساتھ ساتھ چلتا ہے، جو آپ کی کمر کے نچلے حصے سے آپ کے کولہوں، کولہوں اور ہر ٹانگ کے نیچے تک پھیلتا ہے۔ Sciatica عام طور پر آپ کے جسم کے صرف ایک حصے کو متاثر کرتا ہے۔ Sciatica عام طور پر اس وقت نشوونما پاتا ہے جب ہرنیٹڈ ڈسک، ہڈی ریڑھ کی ہڈی میں پھیل جاتی ہے یا ریڑھ کی ہڈی میں خالی جگہوں کو تنگ کر دیتی ہے (اسپائنل سٹیناسس) اعصاب کے حصے کو سکیڑتی ہے۔ اس کی وجہ سے متاثرہ ٹانگ میں سوزش، درد اور اکثر کچھ جھنجھلاہٹ ہوتی ہے۔اگرچہ sciatica سے منسلک درد شدید ہو سکتا ہے، لیکن زیادہ تر کیسز غیر جراحی علاج سے چند ہفتوں میں حل ہو جاتے ہیں۔
ٹانگوں کی اہم کمزوری یا آنتوں یا مثانے میں تبدیلیوں سے وابستہ شدید سکیاٹیکا والے لوگ سرجری کے امیدوار ہو سکتے ہیں۔

: درد سے نجات کے لیے گائیڈعلاما ت ۔درد جو آپ کی ریڑھ کی ہڈی (لمبر) کے نچلے حصے سے شروع ہوتا ہے اور آپ کے پچھلے حصے اور آپ کے پاؤں کے پچھلے حصے میں جاتا ہے جو اسکیاٹیکا کی یقینی علامت ہے۔ آپ کو اعصاب کے احاطہ میں کہیں بھی تکلیف محسوس ہو سکتی ہے، سب سے عام احساس آپ کی کمر کے نچلے حصے اور کولہوں سے لے کر آپ کی ران اور ٹانگ کے پچھلے حصے تک درد ہے۔

درد کی اقسام مختلف ہوتی ہیں، اور یہ ہلکا سا درد، جلن اور تیز احساس، یا خوفناک درد سے لے کر ہو سکتا ہے۔ کبھی کبھی آپ اسے جھٹکے یا برقی لہر کے طور پر محسوس کرتے ہیں۔ جب آپ کھانستے یا چھینکتے ہیں تو یہ بدتر ہو جاتا ہے، اور طویل عرصے تک بیٹھے رہنے سے اس کی علامات شروع ہو جاتی ہیں۔ اکثر آپ کے جسم کا صرف ایک رخ متاثر ہوتا ہے۔کچھ لوگ متاثرہ ٹانگ یا پاؤں میں بے حسی اور پٹھوں کی کمزوری محسوس کر سکتے ہیں۔ آپ کو اپنی ٹانگ کے ایک حصے میں درد اور دوسرے حصے میں بے حسی محسوس ہو سکتی ہے۔

آپ ڈاکٹر کے پاس کب جاتے ہیں؟سادہ سیاٹیکا اکثر وقت کے ساتھ ختم ہوجاتا ہے۔ اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں اگر خود کی دیکھ بھال کے طریقے آپ کے علامات کا علاج کرنے میں ناکام رہتے ہیں یا اگر آپ کا درد ایک ہفتہ سے زیادہ رہتا ہے، شدید ہے یا وقت کے ساتھ ساتھ بدتر ہوتا جاتا ہے۔
فوری طبی امداد حاصل کریں اگر:

آپ کو اپنی کمر یا ٹانگ کے نچلے حصے میں اچانک، تیز درد اور آپ کی ٹانگوں کے پٹھوں میں بے حسی یا کمزوری ہے۔درد ایک پرتشدد چوٹ کے بعد ہوا، جیسے کہ ٹریفک حادثہ آپ کو اپنے آنتوں یا مثانے کو کنٹرول کرنے میں دشواری ہے۔
میو کلینک میں ملاقات کی درخواست کریں۔وجوہاتherniated ڈسکہرنیٹیڈ ڈسک ریڑھ کی ہڈی میں اسپرس اور تنگ ڈسک کے ذریعے پاپ اپ ڈائیلاگ کھولیںریڑھ کی ہڈی کھولیں پاپ اپ ڈائیلاگ باکس میںSciatica اس وقت ہوتا ہے جب sciatic اعصاب سکڑ جاتا ہے، عام طور پر آپ کی ریڑھ کی ہڈی میں ہرنیٹڈ ڈسک سے یا آپ کے فقرے میں ہڈیوں (ہڈیوں کے اسپر) کے زیادہ بڑھ جانے سے۔

زیادہ غیر معمولی معاملات میں، اعصاب ٹیومر سے سکڑ سکتا ہے یا ذیابیطس جیسی بیماری سے نقصان پہنچا سکتا ہے۔
خطرے کے عوامل سائیٹیکا کی نشوونما کے خطرے کے عوامل میں شامل ہیں:عمر. ریڑھ کی ہڈی میں عمر سے متعلق تبدیلیاں، جیسے ہرنیٹڈ ڈسکس اور بون اسپرس، اسکیاٹیکا کی سب سے عام وجوہات ہیں۔
موٹاپا ریڑھ کی ہڈی پر دباؤ بڑھانے سے، جسم کا زیادہ وزن ریڑھ کی ہڈی میں ہونے والی تبدیلیوں میں حصہ ڈال سکتا ہے جو sciatica کو متحرک کرتی ہے۔
پیشہ۔ ایک ایسا کام جس میں آپ کی پیٹھ لڑھکنا، بھاری بوجھ اٹھانا یا طویل عرصے تک کار چلانا شامل ہو، سائیٹیکا میں کردار ادا کر سکتا ہے، لیکن اس تعلق کے لیے کوئی حتمی ثبوت نہیں ہے۔
توسیعی نشست۔ وہ لوگ جو طویل عرصے تک بیٹھتے ہیں یا زیادہ بیٹھے ہوئے طرز زندگی کی قیادت کرتے ہیں ان میں سائیٹیکا ہونے کا امکان ان لوگوں کی نسبت زیادہ ہوتا ہے جو فعال رہتے ہیں۔
ذیابیطس یہ حالت، جو آپ کے جسم کے بلڈ شوگر کو استعمال کرنے کے طریقے کو متاثر کرتی ہے، آپ کے اعصابی نقصان کا خطرہ بڑھاتی ہے۔پیچیدگیاںاگرچہ زیادہ تر لوگ sciatica سے مکمل طور پر ٹھیک ہو جاتے ہیں، اکثر علاج کے بغیر، sciatica مستقل اعصاب کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اگر آپ کے پاس ہے تو فوری طبی امداد حاصل کریں:
متاثرہ ٹانگ میں احساس کم ہونا
متاثرہ ٹانگ میں کمزوری۔آنتوں یا مثانے کے کام کا نقصانتحفظsciatica کو روکنا ہمیشہ ممکن نہیں ہوتا، اور بیماری دوبارہ ہو سکتی ہے۔ آپ کی کمر کی حفاظت میں درج ذیل اہم کردار ادا کر سکتے ہیں:
ورزشیں باقاعدگی سے کریں۔
اپنی کمر کو مضبوط رکھنے کے لیے، اپنے بنیادی مسلز پر پوری توجہ دیں – آپ کے پیٹ اور کمر کے نچلے حصے کے عضلات جو مناسب کرنسی اور سیدھ کو برقرار رکھنے کے لیے ضروری ہیں۔ اپنے معالج سے اپنے لیے مخصوص سرگرمیوں کی سفارش کرنے کو کہیں۔بیٹھتے وقت مناسب کرنسی کو برقرار رکھیں۔ کمر کے نچلے حصے میں اچھی سپورٹ، بازوؤں اور کنڈا بیس والی سیٹ کا انتخاب کریں۔
قدرتی پیٹھ کے منحنی خطوط کو برقرار رکھنے کے لیے اپنی پیٹھ کے ایک چھوٹے سے حصے میں تکیہ یا رولڈ تولیہ رکھنے پر غور کریں۔
گھٹنوں اور کولہوں کو برابر رکھیں۔اچھی باڈی میکینکس کا استعمال کریں۔ اگر آپ لمبے عرصے تک کھڑے رہتے ہیں تو، وقتا فوقتا ایک بینچ یا چھوٹے باکس پر ایک پاؤں آرام کریں۔ جب آپ کوئی بھاری چیز اٹھاتے ہیں تو کام کرنے کے لیے اپنے نچلے حصے کا استعمال کریں۔ سیدھے اوپر اور نیچے کی طرف بڑھیں۔ اپنی پیٹھ سیدھی رکھیں اور صرف گھٹنوں پر جھکیں۔ بوجھ کو اپنے جسم کے قریب رکھیں ۔ ایک ہی وقت میں اٹھانے اور موڑنے سے گریز کریں۔ اگر یہ بھاری ہو یا لے جانے میں مشکل ہو تو اپنے ساتھ اٹھانے کے لیے ایک پارٹنر تلاش کریں۔

Hakeem Qari Younas

Assalam-O-Alaikum, I am Hakeem Qari Muhammad Younas Shahid Meyo I am the founder of the Tibb4all website. I have created a website to promote education in Pakistan. And to help the people in their Life.
View All Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *