ثرید کے طبی فوائد

ثرید کے طبی فوائد

ثرید کے طبی فوائد
ثرید کے طبی فوائد

28 الثرید۔ثرید۔Tharid

ابوموسیٰ اشعری رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”مردوں میں سے بہت سارے مرد درجہ کمال کو پہنچے ۱؎ اور عورتوں میں سے صرف مریم بنت عمران اور فرعون کی بیوی آسیہ درجہ کمال کو پہنچیں اور تمام عورتوں پر عائشہ کو اسی طرح فضیلت حاصل ہے جس طرح تمام کھانوں پر ثرید کو“ تخریج الحدیث: «صحیح البخاری/أحادیث الأنبیاء 32 (3411)، و 46 (3433)، وفضائل الصحابة 30 (3769)، والأطعمة 25 (5418)، صحیح مسلم/فضائل الصحابة 12 (2431) (صحیح)»تحفة الأشراف بمعرفة الأطراف (5/ 181) حديث: كان أحب الطعام إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم الثريد من الخبز، والثريد من لحيس ۔المسند الجامع (9/ 287)
،،،،،،،،،،،،،،

*ثرید کے فوائد اور اہمیت اسلام اور میڈیکل سائنس کی نظر میں*

 

ثرید دو چیزوں سے مل کر بنتی ہے. روٹی اور گوشت روٹی تمام غذاؤں میں اعلی ترین غذا ہے. اور گوشت تمام سالنوں کا سردار ہے جب دونوں کو ملا دیا جائے تو پھر اس کی فضیلت کا پوچھنا ہی کیا۔ (زادالمعاد طب النبوی صلی اللہ علیہ وسلم)
ثرید کے فوائد اور اہمیت اسلام اور میڈیکل سائنس کی نظر میں
آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا ارشاد مبارک ہے۔کہ حضرت عائشہ رضی اللہ تعالی عنہ کو تمام عورتوں پر ایسی ہی فضیلت حاصل ہے جیسے ثرید کو تمام کھانوں پر فضیلت حاصل ہے۔ (بخاری شریف)
مذکورہ بالا حدیث میں ثرید کی ظاہری فضیلت ثابت ہوتی ہے کہ ثرید تمام کھانوں سے بہتر کھانا ہے اور ظاہری فضیلت سے مراد ثرید کے کئی فوائد ہیں۔ کہ اس کا تیار کرنا آسان ہوتا ہے۔چبانے میں سہولت ہوتی ہے۔ ذائقہ دار اور لذیذ ہوتا ہے۔ اس کا تیار کرنا آسان ہوتا ہے۔اس کا نگلنا آسان ہوتا ہے۔ اس سے سیری بھی جلد ہو جاتی ہے اور طاقت سے بھرپور ہوتا ہے۔
*ثرید باعث برکت*
جس طرح ثرید کے کھانے سے ہمیں مذکورہ بالامنافع حاصل ہوتے ہیں۔ اسی طرح ثرید کا کھانا برکت کا باعث ہے۔
“جناب نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ثرید کو برکت والا کھانا ارشادفرمایاہے۔ اور ثرید کے لئے برکت کی دعا کی ہے۔
چنانچہ ایک حدیث مبارکہ میں ارشاد ہے۔ترجمہ: رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے سحری اور ثرید (کے کھانے میں) برکت کی دعا کی ہے۔(مسند احمد)
*ثرید کے طبی فوائد*
*آسانی سے ہضم ہو جاتا ہے۔
*ثرید کے ٹکڑے پیٹ اور معدے کے لئے بہت مفید ہیں۔
*جسم اور اعصاب کو قوت بخشتا ہے۔کیونکہ ثرید میں روٹی اور گوشت جیسے اجزاء شامل ہوتے ہیں۔
لہذا ہمیں چاہیے کہ ثرید کھائیں اور اپنے معزز مہمانوں کا بھی ثرید سے اکرام کریں۔ سنت پر بھی عمل ہو جائے گا اور مذکورہ بالا فوائد بھی حاصل ہوں گے گے۔
ثرید ۔۔۔ کھانوں کا سردار 💚❤
حضورﷺ کا پسندیدہ ترین کھانا نوش فرمائیں-
کیا آپ نے کبھی وہ پکوان کھایا جو کہ حضرت محمدﷺ کا پسندیدہ ترین پکوان تھا؟
اس نبوی کھانے کو خود بھی نوش کیجئے اور اسے عام کرنے کیلئے پوسٹ کو شیئر کر کے ثواب حاصل کیجئے!!
آپ ﷺ کا پسندیدہ ترین کھانا ثرید THAREED یا THARID تھا۔ ثرید دراصل جو یا گندم کی روٹی کو گوشت کے شوربے میں پکانا یا اسکے شوربے میں توڑ کر بھگونا تا کہ اچھی طرح گل جائے، ثرید کہلاتا ہے- ثرید آپ ﷺ کو بہت پسند تھا- اسے آپ ﷺ بڑی چاہت سے تناول فرماتے تھے۔
اسکے حوالے سے کئی احادیث مبارکہ بھی موجود ہیں-
حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ حضور نبی کریم ﷺ کا محبوب ترین کھانا روٹی کا ثرید تھا ۔(ابو داؤد)
یہ نبوی کھانا زودہضم ہونے کی وجہ سے نظام ہضم کے لیے بہترین ہے جبکہ جسمانی طاقت کے علاوہ اس کے دیگر بہت سے فوائد بھی ہیں-
❤💛💚 ثرید کے لیے درکار اجزاء 💚💛❤
* مٹن بون لیس 600 گرام
* کدو آدھا حصہ
* شملہ مرچ ایک عدد
* آلو دو عدد
* ٹماٹر بڑا سائز ایک عدد
مندرجہ بالا تمام اشیاء کے مناسب چھوٹے چھوٹے ٹکڑے کاٹ لیں-
* پیاز بڑا سائز ایک عدد
* لہسن تین یا چار پوتھیاں
* ادرک آدھا انچ کا ٹکڑا
پیاز، لہسن اور ادرک کو باریک کاٹ لیں-
* ٹماٹر کا پیسٹ ایک چائے کا چمچ
* زیتون کا تیل دو کھانے کے چمچ
* ہلدی پاؤڈر 1/4 چائے کا چمچ
* سرخ مرچ پاؤڈر 1/4 چائے کا چمچ
* گرم مصالحہ پاؤڈر 1/4 چائے کا چمچ
* دھنیا پاؤڈر 1/4 چائے کا چمچ
* سیاہ زیرہ پاؤڈر 1/4 چائے کا چمچ
* سبز مرچ دو عدد سالم
* دار چینی دو ٹکڑے سالم
* جائفل دو عدد سالم
* تیز پتہ دو عدد سالم
* دہی ایک چائے کا چمچ
* پانی ابلا ہوا ایک لیٹر
* نمک، کالی مرچ پاؤڈر، سبز دھنیا اور پودینہ حسب ضرورت
نوٹ: یہ اجزاء اور پکانے کی ترکیب احادیث مبارکہ سے اخذ شدہ نہیں ہے- بلکہ طب نبوی، عربی کھانوں اور دیگر ذرائع سے ماخوذ ہے-

 

❤💛💙💚 پکانے کا طریقہ 💚💛💙❤

زیتون کا تیل یا اگر وہ میسر ہی نہ ہو تو عام خوردنی تیل کو پکانے کے برتن میں ڈالکر گرم کریں اور پھر اس میں پیاز، لہسن اور ادرک کا اضافہ کریں اور انہیں اس وقت تک بھونیں جب تک گولڈن رنگ کے نہ ہوجائیں۔
اس کے بعد الگ برتن میں گوشت پر نمک، ہلدی، زیرہ، گرم مصالحہ، سرخ مرچ اور دیگر پاؤڈر مصالحہ جات وغیرہ ڈالکر کر سب چیزوں کو اچھی طرح مکس کریں اور پھر بھونے گئے پیاز وغیرہ میں ڈال کر ٹماٹر کا پیسٹ، کٹے ہوئے ٹماٹر اور تھوڑے سا پانی ڈال کر اتنا بھونیں کہ گوشت براؤن ہو جائے۔
اس کے بعد ابلے ہوئے پانی کا اضافہ کرکے اسے ابلنے کے لیے رکھ دیں، جب یہ ابل جائے تو آنچ کو ہلکا کرکے برتن کو ڈھانک دیں اور گوشت کو ایک سے ڈیڑھ گھنٹہ اس حد تک پکائیں جب تک کہ وہ گل نہ جائے یا پھر آپ پریشر ککر میں اس حد تک پکائیں کہ گوشت گل جائے۔
بعد ازاں اس میں کٹی ہوئی سبزیاں، سبز مرچ، جائفل، دار چینی، تیز پتہ اور دہی وغیرہ کو ڈال کر مزید پندرہ منٹ تک پکائیں۔ جب سالن پک جائے تو چولہا بند کر دیں اور اس پر کٹا سبز دھنیا اور پودینہ وغیرہ ڈال دیں-
اب چپاتی یا روٹی توے پر تیار کرکے اسکے چھوٹے چھوٹے ٹکڑے کریں اور انہیں کسی برتن یا بڑی پلیٹ میں بچھائیں اور تیار شدہ سالن کو اسکے شوربے سمیت کسی چمچ سے آہستہ آہستہ ان ٹکڑوں کے اوپر ڈال دیں تاکہ روٹی کے ٹکڑے مکمل طور پر بھیگ کر نرم ہو جائیں- آپکا ثرید تیار ہے!!
ثرید کو گرم گرم ہی نوش فرمائیں!!
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

عربوں کے نزدیک ثرید

ترید دلیہ یا تشریب ہے اور دونوں نام صحیح ہیں کیونکہ یہ دو نام ہیں جو ایک ہی پکوان پر دلالت کرتے ہیں اور یہ ایک قسم کا کھانا ہے جو زمانہ جاہلیت کا ہے یہ کھانا زمانہ جاہلیت میں عام تھا۔ اسلام کے زمانے میں اور آج تک، اور مصر اور فلسطین میں کھانے والے ایک ہی ہیں لیکن مختلف ناموں سے،
لیبیا کو ماترود کہتے ہیں۔ دلیہ ایک ایسی غذا ہے جس میں ایک ایسی نعمت ہے جو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اور آپ کے صحابہ کرام کو محبوب ہے۔ دلیہ پرانا ہے اور ہم یہاں یہ جاننے کے لیے آئے ہیں کہ دلیہ کیا ہے اور یہ کیسے کام کرتا ہے؟
، کیونکہ دلیہ میں پانی کی بڑی مقدار ہوتی ہے، اس میں تقریباً 75 فیصد پانی، 7 فیصد پروٹین اور 18 فیصد چربی ہوتی ہے۔ اسے پانی سے ابال کر روٹی کو ریزہ ریزہ کر دیا گیا اور اس پر گوشت کے ساتھ شوربہ رکھا گیا اور اس وقت تک چھوڑ دیا گیا جب تک کہ روٹی شوربے سے سیر نہ ہو جائے اور اس کے بعد اسے کھایا گیا۔ ،

اماراتی گوشت کا دلیہ اجزاء

دو آلو، بڑے کیوبز میں کاٹ لیں۔ ٹماٹر کا پیسٹ دو کھانے کے چمچ۔ ٹماٹر کے چار دانے۔ گرم مرچ کے دو سینگ۔ ادرک ایک کھانے کا چمچ۔ لہسن کے چار لونگ۔ چار پیاز۔ مکئی کا تیل ایک چوتھائی کپ۔ کالی مرچ آدھا چائے کا چمچ۔ پسی ہوئی الائچی ایک چائے کا چمچ۔ ایک کھانے کا چمچ پسی ہوئی مرچ۔ ہلدی ایک کھانے کا چمچ۔ ایک کھانے کا چمچ ملا ہوا مصالحہ۔ کٹی ہوئی بھیڑ کی ٹانگ۔ دو چائے کے چمچ نمک۔ دار چینی.

. بنانے کا طریقہ،

ہم گوشت کے ٹکڑوں کو ایک ڈش میں ڈال کر اس پر تمام مصالحے ڈالتے ہیں، یعنی: (مصالحہ، ہلدی، گرم چٹنی، الائچی، نمک اور کالی مرچ) اور گوشت کے ٹکڑوں کو مسالوں کے ساتھ مکمل طور پر ڈھکنے کے لیے پھیر دیں۔ . پیاز کو تیل میں سنہری ہونے تک فرائی کریں، پھر لہسن، ادرک، کالی مرچ اور ٹماٹر کا پیسٹ ڈالیں۔ پیاز میں گوشت شامل کریں اور اس وقت تک ہلائیں جب تک اس کا پانی خشک نہ ہو جائے۔ ٹماٹر کے کیوبز اور ٹماٹر کا پیسٹ ڈالیں، گوشت کو پانی سے ڈھانپیں، برتن کو ڈھانپیں اور گوشت کو ایک گھنٹے تک پکنے دیں جب تک کہ یہ مکمل پک نہ جائے۔ آلو کے کیوبز ڈالیں اور آلو کو گوشت کے ساتھ مزید بیس منٹ
تک پکنے دیں۔ ہم ریگ بریڈ کو ایک گہری ڈش میں ڈالتے ہیں، اور اگر یہ نہ کاٹی جائے، تو ہم اسے کیوبز میں کاٹ دیتے ہیں، پھر ایک گہرے لاڈلے کا استعمال کرتے ہوئے ہم روٹی پر دلیہ ڈال کر براہ راست سرو کرتے ہیں،
طارید النبوی الثرید مشہور اور مزیدار اماراتی پکوانوں میں سے ایک ہے۔ کئی، بشمول: پکوڑے، ماترد، فطح، اور نبوی دلیہ، جو کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے کھانے کی سب سے پسندیدہ قسم تھی، خدا کی دعائیں اور دلیہ کے اجزا میں جسم کے لیے بہت سے اہم غذائی اجزا ہوتے ہیں جیسے پروٹین، چکنائی اور وٹامنز، گھر میں نبی

کریم کا دلیہ۔

تیاری کا وقت 25 منٹ کھانا پکانے کا وقت 55 منٹ سرونگ کی تعداد آسان سطح کے اجزاء ایک کلو بھیڑ کا گوشت، ترجیحا کندھے کا گوشت۔ پانچ سو گرام کٹے ہوئے آلو۔ پانچ سو گرام کٹی ہوئی گاجر۔ زچینی پانچ سو گرام، چھلکا اور کٹا ہوا. ٹماٹر کا پیسٹ پچیس گرام۔ 100 گرام باریک کٹی پیاز۔ لہسن ستر گرام۔ لومی کے تین ٹکڑے۔ نمک بیس گرام۔ ہر ایک کے پانچ گرام: زیرہ، دار چینی، خشک دھنیا اور باریک پسی ہوئی کالی مرچ۔ تازہ دھنیا ساٹھ گرام، باریک کٹا ہوا۔ تین روٹیاں۔ مکئی کا تیل، حسب ضرورت۔ ہر ایک تین گرام: ہلدی اور الائچی۔

تیاری:

ہم بھیڑ کے بچے کو تیار کرتے ہیں، پھر گوشت کو ہڈی سے الگ کرتے ہیں۔ ہڈی کو ایک پیالے میں ڈالیں، اور بعد میں استعمال کے لیے ایک طرف رکھ دیں، کیونکہ یہ ڈش میں مزیدار اور مخصوص ذائقہ ڈالے گی۔ بھیڑ کے بچے سے اضافی چربی کو ہٹا دیں، اسے کیوب میں کاٹ دیں، اور اسے دوسری پلیٹ میں رکھیں۔ ہم سبزیوں کے تیل کو ایک ڈش میں ڈالتے ہیں جو اعلی درجہ حرارت کو برداشت کر سکتا ہے، پھر اسے آگ پر رکھو. آہستہ آہستہ گوشت اور ہڈی کو ڈش میں شامل کریں۔ گوشت کو براؤن ہونے تک ڈش میں چھوڑ دیں۔ ڈش سے گوشت نکال کر ایک طرف رکھ دیں۔ ایک برتن میں تھوڑا سا تیل ڈال کر آگ پر رکھ دیں۔ کٹی ہوئی پیاز کو تیل میں ڈالیں اور اس وقت تک اچھی طرح ہلائیں جب تک کہ یہ نرم ہو کر سنہری نہ ہو جائے۔ پیالے میں لہسن کو پیاز میں ڈالیں، پھر اچھی طرح ہلائیں۔ لہسن کی خوشبو آنے پر کالی مرچ، الائچی، دھنیا، نمک، ہلدی، زیرہ اور دار چینی ڈال دیں۔ اجزاء کو ایک منٹ تک ہلائیں، پھر گوشت، لومی، اور کٹا ہوا تازہ دھنیا شامل کریں۔ زچینی، آلو اور گاجر شامل کریں، پھر اجزاء کو دوبارہ مکس کریں جب تک کہ وہ نرم نہ ہوں۔ سرونگ ڈش کے نچلے حصے میں پارچمنٹ کی
روٹی رکھیں، پھر اس میں شوربہ ڈالیں، تاکہ روٹی اچھی طرح سیر ہو جائے۔ ڈش کو گرما گرم سرو کریں۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلیہ پرانا ہے اور ہم یہاں یہ جاننے کے لیے آئے ہیں کہ دلیہ کیا ہے اور یہ کیسے کام کرتا ہے، کیونکہ دلیہ میں پانی کی بڑی مقدار ہوتی ہے، اس میں تقریباً 75 فیصد پانی، 7 فیصد پروٹین اور 18 فیصد چربی ہوتی ہے۔ اسے پانی سے ابال کر روٹی کو ریزہ ریزہ کر دیا گیا اور اس پر گوشت کے ساتھ شوربہ رکھا گیا اور اس وقت تک چھوڑ دیا گیا جب تک کہ روٹی شوربے سے سیر نہ ہو جائے اور اس کے بعد اسے کھایا گیا۔

دوسری ترکیب ۔گوشت کا دلیہ اجزاء:

دو آلو، بڑے کیوبز میں کاٹ لیں۔ ٹماٹر کا پیسٹ دو کھانے کے چمچ۔ ٹماٹر کے چار دانے۔ گرم مرچ کے دو سینگ۔ ادرک ایک کھانے کا چمچ۔ لہسن کے چار لونگ۔ چار پیاز۔ مکئی کا تیل ایک چوتھائی کپ۔ کالی مرچ آدھا چائے کا چمچ۔ پسی ہوئی الائچی ایک چائے کا چمچ۔ ایک کھانے کا چمچ پسی ہوئی مرچ۔ ہلدی ایک کھانے کا چمچ۔ ایک کھانے کا چمچ ملا ہوا مصالحہ۔ کٹی ہوئی بھیڑ کی ٹانگ۔ دو چائے کے چمچ نمک۔ دار چینی. الزام کی دو گولیاں درست ہیں۔ روٹی wafers. بنانے کا طریقہ
ہم گوشت کے ٹکڑوں کو ایک ڈش میں ڈال کر اس پر تمام مصالحے ڈالتے ہیں، یعنی: (مصالحہ، ہلدی، گرم چٹنی، الائچی، نمک اور کالی مرچ) اور گوشت کے ٹکڑوں کو مسالوں کے ساتھ مکمل طور پر ڈھانپ کر رکھ دیں۔ . پیاز کو تیل میں سنہری ہونے تک فرائی کریں، پھر لہسن، ادرک، کالی مرچ اور ٹماٹر کا پیسٹ ڈالیں۔ پیاز میں گوشت شامل کریں اور اس وقت تک ہلائیں جب تک اس کا پانی خشک نہ ہو جائے۔ ٹماٹر کے کیوبز اور ٹماٹر کا پیسٹ ڈالیں، گوشت کو پانی سے ڈھانپیں، برتن کو ڈھانپیں اور گوشت کو ایک گھنٹے تک پکنے دیں جب تک کہ یہ مکمل پک نہ جائے۔ آلو کے کیوبز ڈالیں اور آلو کو گوشت کے ساتھ مزید بیس منٹ تک پکنے دیں۔ ہم ریگ بریڈ کو ایک گہری ڈش میں ڈالتے ہیں، اور اگر یہ نہ کاٹی جائے، تو ہم اسے کیوبز میں کاٹ دیتے ہیں، پھر ایک گہرے لاڈلے کا استعمال کرتے ہوئے ہم روٹی پر دلیہ ڈال کر براہ راست سرو کرتے ہیں۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
“بسم اللہ الرحمن الرحیم”

Hakeem Qari Younas

Assalam-O-Alaikum, I am Hakeem Qari Muhammad Younas Shahid Meyo I am the founder of the Tibb4all website. I have created a website to promote education in Pakistan. And to help the people in their Life.
View All Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *